2010. ápr. 2.

Ez+az

A városban több helyen, így a házunk előtt is van egy hangosbemondó. Minden hétköznap reggel 8 és este 6 órakor eljátszák a thai himnuszt. Kezdődjön jól a nap! A farangoknak is...
Délelőtt 10 órakor egy kb. 10 perces thai monológot hallhatunk, érzelemmentes hangon (ahogy a Rambo 'szinkronizált' változatát néztük videón a 80-as években).

Nemrégiben, egy olasz költözött be a szomszéd házba, mindig éjfél után jár haza. Harmadik nap reggelén már nem szólt a himnusz... Elromlott a hangszóró!

Lehetett az utca embere is. Ki tudja? Vagy-vagy...
Nem mentem feljelentést tenni a rendőrségre, ismeretlen tettes ellen.

***

Szexturizmus. Sok farangtársam memóriájából előugrik ez a szó, ha Thaiföld szóba kerül. Talán többségüknek nem is kell nagyon megerőltetnie az agyát :)

Kedvencem a 80 évnél idősebb farang férfi, a fiatal vagy legfeljebb 30 éves thai nővel. Vagy kettővel... Hogy csinálják, hogy ennyire buknak rájuk a nők? Na mindegy, még van egy pár évem elsajátítani a technikájukat.

A múltkor épp pénzt mentem felvenni az automatából. Előttem egy rogyadozó lábú öreget terelgetett két nő. Ők is az automatához mentek. Bácsika végre behelyezte a bankkártyáját. Tranzakció sikeres. Valamit súgtak az öreg fülébe. Megfordult, mintha Joker-t láttam volna. Határozottan ruganyos léptekkel hagyta el helyszínt.

***

Phuketen rengeteg a kóbor kutya, illetve a szabadon bóklászó eb. Már első utunkon, a repülőtérről jövet, kifigyeltem őket. Remek, gondoltam, ha az utcán ennyi kutya van, akkor nincs az étlapon.

Nincsenek megjegyzések: