2010. márc. 26.

Beach mustra 3.

        Nai Yang beach      

Ez a strand két dolog miatt marad emlékezetes számomra: a thai masszázs és a muszlim étterem.


A víz nem tűnt olyan tisztának,mint a többi helyen és sok volt a hajó, ami kissé zavarta a fürdőzést. Néha elvágtatott egy lovas, mert lovaglásra is lehetőség van.



A parton egymásba értek az éttermek, kínálva a wienerschnitzeltől a pizzákig mindent. A masszázs után gyorsan be is dobtam egy Calzone-t :)

A strandokon egyébként sok helyen hírdetik a masszázst, általában 300 baht-ba kerül és egy órás (de láttam már 200 bath-ért is). Vannak továbbá mobil masszőrök, akik lábmasszázst végeznek, míg te a napágyadon heverészel.

Mi egy, a parttól nem messze lévő masszázs szalonba mentünk be (ismerős ajánlotta), ahol lágy zene fogadott a kellemesen légkondizott helyiségben. Kedvesen mosolygó hölgyek kísértek a kb. 200x120 cm-es ágyakhoz, és annak sem hervadt le a mosolya, aki engem kapott. A svéd masszázssal ellentétben ezt a masszázst ruhában végzik. Mindkét részről :)

Teljes testmasszázs a talpadtól a fejed búbjáig. Alapos bemozgatás után nekiállt összecsomagolni. Sajnálom,hogy nem láthattam kívülről, hogyan csinál a kétméteres farangból 80 centiset...
Néhány demo, ha valaki nem ismerné:




A legkellemesebb része az volt, amikor szólt, hogy készen vagyunk :)

Az igazat megvallva a végére jól felfrissültem, de menet közben néha össze kellett szorítani a fogamat.

Egy másik alkalommal egy muszlim étteremben ebédeltünk. Phuketen többségében buddhisták élnek, de a népesség egyharmada muszlim. Megismerni őket jellegzetes öltözékükről és rengeteg mecsetet látni szerte a szigeten. A konyhájuk is kellemesen fűszeres, étvágygerjesztő. A földön (szőnyegen) ültünk, és som tamot (zöld papaya saláta szárított rákocskákkal), sült csirkét rizzsel, és ráksalátát ettünk, ez utóbbit közepesen csípősen kértem. Tudni kell, hogy itt a chili paprika a legfontosabb fűszer, és ha valamit nem csípősen kérünk, akkor is található benne :) Közepesen csípőset már sírva eszed.

A csirkét egyébként mindenhol nagyon finoman csinálják, azt bárhol kérhetünk, nem fogunk csalódni. A disznóval és a marhával már ért meglepetés, amikor nem azt kaptam,amit vártam. Persze, nem egy muszlim étteremben, mert ott hiányzik a disznó az étlapról.

Itt is csodálatos volt a naplemente.


Nincsenek megjegyzések: