2010. márc. 13.

Hogy kerültem ide?

Tavaly még egy nagynevű multinál robotoltam, várva a megérdemelt, nyári szabadság eljövetelét. Feleségemmel tervezgetve, hogy ezen a nyáron hová és kikkel megyünk szabadságra.
Aztán, egy nyári napon behívatott a HR-es. Ha tudták volna, hogy az általuk felvázolt 'leépítés' mekkora követ görgetett le a vállamról :)
Bár szerettem a munkámat és az azzal járó kihívásokat, régóta éreztem, hogy nem vagyok a helyemen.
Egyik napról a másikra a magam ura lettem, tengernyi szabadidővel és megvalósítandó ötletekkel.
Nem kellett aggódnom a pillanatnyi megélhetés miatt, megtakarításaim évekig kitartanak...

Sógórnőm, telepített idegenvezető, így nyaranta 1-2 hétre meg szoktuk tudni látogatni aktuális desztinációja helyszínén. Véletlen lehet, hogy az idei telet Thaiföldön tölti?
Én nem így gondoltam, így feleségemmel együtt elhatároztuk, hogy belevágunk életünk nagy utazásába!
Otthoni teendők ledelegálása, gyerek magántanulóvá minősítése, vízum, repülőjegy, stb.
2010. január 3. Irány Phuket, Thaiföld!!!

Nincsenek megjegyzések: